Färdig!

Så då var det gjort. Jag har äntligen slagit in alla julklappar, vart en hel del trots bristen på pengar. Det gäller att vara lite finurlig o tänka lite extra när man inte har obegränsat med pengar men ändå har många att köpa klappar till. Satans vad ont i ryggen jag fick när jag satt vid matbordet. Jag spänner mig enormt mycket när jag slår in paket kom jag på nu, känner igen samma smärta i kroppen. Aja, jag tror det blir bra. Jag tror de jag ska ge julklappar till kommer bli glada ändå. Det e ju tanken som räknas. Men jag har faktiskt en sak kvar att inhandla kom jag på men det gör jag imorrn i centrum. Ska ändå dit och handla lite annat som jag ska ta med upp till mamma på julafton!

Usch jag har tvättstugan imorrn kl 11. Jobbigt men skönt när det e klart. Ska ta och byta på sängen oxå! Måste oxå nämna att fan vad god mat jag lagade idag, he he he. Vart jätte bra och det blev bara godare att det blev lite starkare än jag hade tänkt! Så nu e jag trött efter middagen, paket inslagningen och disken. Nu ska jag bara lägga mig i soffan o slappa. Titta på tv kl 19.20 tills kl 20.10. Och antagligen läsa vidare i boken med jämna mellanrum.

Ha en bra kväll allesammans :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0