BlueBox

Ja oj oj oj, nu e det snart dags att dela ut julklappar. Jag har fixat alla nu tror jag om jag inte hittar nått imorrn när jag ska ut o handla. Till lillasyster hittade jag en jätte cool sak på bluebox.se. Kostade en hel del men det var det värt, jag tror hon kommer bli glad.

Jag har aldrig vart inne på den sidan förut men bestämde mig nu för att gå in o kika o nog hade de mycket kul o bra saker. Tyckte ändå att de flesta saker var väldigt dyra men det fanns en del även för sånna med min storlek på plånbok. Jag hittade 2 saker som jag faktiskt klickade hem till mig...


En ny plånbok, så behövligt för mig. Den jag har nu e inte rosa längre utan grå(fräscht) o blixtlåset e typ paj...


Det här väcker barndomsminnen till liv vill jag lova. Ett änglaspel med änglar! Kan det bli bättre än så när man e crazy i änglar??!!

Ja så hela slutsumman kommer svida vill jag lova, men wtf - det e ju bara jul en gång om året.

Nu ska jag titta klart på filmen jag kollar på :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0