Bästa julen ever :D

Då var det över för i år. Min julafton blev helt enkelt bäst. Vi åt gott, fikade, drack julmust o kaffe, öppnade paket, mamma spelade piano och vi sjöng julsånger... Sen följde jag o syster med mormor till bussen. Efter det gick vi till Nova o gav henne lite mat. Sen när vi kom hem blev  det mys framför teven med massa choklad, julskinka och rödbetssallad. Jag sov över där för det blev lite sent. Både mamma och jag hade dock svårt att komma till rå så vi gick upp o rökte o snackade lite skit men sen lyckades vi somna runt 01.30-tiden.

På morgonen tog vi det lugnt o åt frukost. Sen gjorde jag o syster oss klara för  hon skulle följa med o hjälpa mej hem med alla julklappar, o så skulle jag ju hämta hem min lilla korv Nova. Så nu e min bäbis hemma igen ♥
Syster stannade en liten stund sen följde jag med henne till bussen.

Resten av dagen ägnade jag åt att se på tv o gosa med min bäbis!

Idag sov jag ut, till kl 9.20 ca. Efter jag varit uppe en stund ringde Fredrik o vi pratade lite, det var mysigt att höra hans röst igen. Sen hoppade jag in i duschen o det var så skönt. Sen har jag pysslat lite här hemma. Pratat med mamma o marie oxå. Vid 17 tiden ikväll kommer syster hit. Hon ska sova hos mig. Vi ska bara glo på film, snacka skit och bara vara tillsammans. Det ska bli så kul att få hit henne. Imorrn kommer mamma hit efter hon har sjungit med kören så då ska väl jag bjuda på lite mat tänkte jag.

Annars ska jag inte göra så mycket mer.

Jag har iaf upplevt den bästa julen ever! Och jag är helt säker på att det e för att jag inte skapade några sky höga förväntningar för då blir man ALLTID besviken. Jag bara var... och det blev jätte bra!

Hoppas ni hade en fin julafton oxå!

Kramar Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0