Back to the hospital...

Usch ja idag ska jag tillbaka till avdelningen. Jag har varit hemma 1 vecka men det känns som 3 månader ha ha ha. Jag har beställt taxi till kl 11.10 så jag är väl där lagom till lunch 11.30. vet ej vad som kommer hända. Utskrivning? Vet ej men iaf ännu mer perm. Och så måste jag visa doktorn mina sår, jag gissar på att jag behöver penicilin igen :/

Jag hoppas det går bra där iaf oavsett vad som händer...

Nu sitter jag här nyduschad och fryyyser. Fan det e inte skönt när man kommer ut från duschen asså. Ap kallt e det. Jag vaknade strax efter 8.00 och jag har drömt en sån HEMSK dröm. Jag drömde att P på avdelningen hade blivigt mördad och att A satt i matsalen på sjukhuset med P:s kropp och utförde en obduktion på henne. Och jag flippade ur totalt när jag fick reda på vad som hänt o blev fastspänd i bältessäng... Fy faan va jobbig den drömmen var. När jag vaknade så var jag tvungen att tänka efter om det hade hänt på riktigt eller om det bara var en dröm. Ska bli skönt att se att P lever idag när jag kommer till avdelningen men jag tror inte jag ska berätta om drömmen för henne. USCH VA HEMSK DEN VAR!!!

Nu ska jag väl strax ta o klä på mig nått, vad fan det nu ska bli, jag har ingen aning. Sen ska jag ta och äta frukost. Drcka mer kaffe oxå. Får se om jag hinner men skulle vilja läsa ett kapitell ur min bok oxå men i värsta fall får jag väl göra det när jag kommer hem sen.

Iiiihh, bara 2 dagar kvar till julafton :D Spännande!

Ha en bra dag mina sötnötar.

PÖSS


Utsikt från mig balkong, skymning, när det fortfarande inte hade kommit nån snö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0