A new day has come



Godmorgon kära läsare. Här har ni en som verkligen e utsövd. Jag gick och la mig jätte tidigt igår, redan kl 21. Somnade nog vid 21.30 och sov ända tills nu kl 4.30 då jag vaknade o kände hur utsövd jag var. Gud vilken skön känsla. Dock lite tråkigt och jobbigt att vakna så här tidigt, finns inte så mycket att göra då men men.

Idag ska jag iaf bege mig till Ica Maxi för att storhandla. Eftersom jag e vaken nu redan så tror jag att jag går dit så fort det blir ljusare ute. Har egentligen ingen som helst lust att knalla dit men det e ett måste, har typ ingenting hemma.

Sen hade jag tänkt att jag ska städa här hemma idag oxå men vi får se hur det blir. Kanske tar jag det imorrn istället.

Sitter här o dricker kaffe som var riktigt gott, mmm. Nova fisen sitter här bredvid o tvättar sig min lilla söt-nöt. Vi har sovit tillsammans som vanligt inatt. Det e så gulligt. Jag sover nästan alltid på mage och så fort jag har lagt mig tillrätta klättrar hon upp och lägger sig på min rygg och så somnar vi så, jätte mysigt.

Jag tycker iaf att det e lite skönt att det e vardag igen och för att vara helt ärlig längtar jag till nyårsafton e över oxå. Då kan man börja längta efter våren på riktigt, he he he.
Och då ska jag ÄNTLIGEN börja i terapi, gud vad jag längtar :)

Var ute på balkongen och rökte förut och då hörde jag hur det droppade. Och all snö på balkong räcket e borta och det var typ 1 decimeter snö där. Det töar verkligen. Usch sen fryser det väl på igen o så blir det snorhalt ute... Blää!

aja

Hoppas ni får en dunderbra start på veckan. Och ett stort tack till er som har slängt iväg en kommentar. Det gör mig verkligen jätte glad :D

Puss o kram o nyp i stjärten :P

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja det kommer definitivt att bli snorhalt! Ska vara + 2 grader idag men bli -9 imorgon! :S

2009-12-28 @ 09:08:53
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0