4/12-2009

Gud vilket tråkig rubrik men jag kom verkligen inte på nått bättre nu.

Skit asså jag har sovit ända tillls kl 11 idag. Har nog inte sovit så länge på 1 år kanske... Jag sitter här o funderar på vad jag ska göra idag, d blir nog att gå o handla men jag vet inte vart jag ska gå. Funderar på Maxi eller om jag ska åka till hallunda, mamma har sagt att de e billiga där...hmm a jag får fundera en stund, kl e ju faktiskt bara 12. Senare idag ska jag hämta busskortet hos mormor för imorrn kommer älsklingen äääntligen till mig :)
Åhh tänk vad mysigt vi ska ha. Ska bli underbart att ha han här hos mig ♥♥



Det e grått o trist ute idag men på ett sätt föredrar jag det framför is kallt och massa med (jävla) is på vägarna så man blir som Bambi på hal is så fort man sticker ut näsan... Men d e klart snö e ju lite mysigt, iaf på julafton. Då ska det ju vara vitt o fint ute men d blir ju nästan aldrig det ändå. Senaste åren har väl inte snön kommit förrän i januari, februari o så kommer det nog bli i år oxå.

Just d mamma berättade för mig igår att mammas kompis dotter väntar sitt 4:e barn, nu i februari kommer lilla Kevin o de har precis fått reda på det, hon hade inte märkt nått att hon var gravid. Usch va läskigt det skulle va om man missar det lixom o plötsligt föder man barn. Det går nått tv program på lördagar som heter "I didn´t know I was pregnant", ska kanske försöka titta på det nångång...jag som älskar bebisar :)

Nu ska jag göra lite frukost, d blir gröt med sylt e helt beroende av det. Äter d varje morron. Hihi!

Puss på er


Close up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0