Varför vakande jag så tidigt idag för???

Yees, exakt kl 7 slog jag upp mina ögon, och kände mig piggelin, så här sitter jag och skriver och väntar på att kaffet ska bli klart!



Tror d beror lite på att jag somnade relativt tidigt igår var sååå trött....

Idag tror jag e första morgonen sen i lördags som jag inte vaknat med halsont - thats good!!!

Vad som händer hos mig idag vet jag ju inte exakt ännu, men jag ska ringa till affären så fort de öppnar o har de fått in nått så måste jag gå dit o kolla, sen ska jag ringa mormor och idag 13.30 kommer Susana. Tänkte låta henne följa med mig på maxi o handla mat!!!
Sen tror jag inte d var nått mer - ja kommer sängen redan ikväll måste jag ju kunna ta emot den. Men jag ska även hem till mormor för att hämta busskortet för imorrn :D


Nää nu e kaffet klart... Nikotin & Koffein e d bästa på morgonen, konstigt egentligen. Aja.

Puss o kjjjjaaaaamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0