Uppdatering - Kryssningen!!!

Vi hade en jätte trevlig kryssning anser jag iaf. Det var god mat o gott att dricka... Det var däremot en mindre trevligare hytt man sov i. No luftkonditionering what so ever så d blev ett jävla stå hej att få på sig sminket eftersom man svettades som en gris i den 10 kvm stora hytten...

Men som sagt Jag hade dunder kul, sjöng karaoke, dansade o stormtrivdes...

Här kommer bilder från allt:


Vid smörgåsbordet på väg till Finland!
B, L och A på ena sidan!                                       M,J och Jag på andra sidan bordet!


På däck o röker, sminkad o redo för partyyyy!


Jag sjöng karaoke för fulla muggar :D


Happy me...

M och jag i karaoke baren :)

B och jag på dans golvet...

A o jag oxå på dansgolvet...


Myyycket att dricka, he he he!

Morgonen efter - öppet hav!

Blåsigt värre...


Återställare dagen efter måste man ju ha...he he he

Godaste drinken ever!!!!


Tillbaka i Sthlm efter en lyckad o väldigt trevlig resa!

Sist men inte minst bjussar jag på denna video från när båt resan tog sin början:





Tack för trevlig resa alla som var med, det måste vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0