Tillbaka till verkligheten...

Nu börjar jag på riktigt känna mig som människa igen efter helgens resmål... Det tog väldigt på krafterna måste jag säga...

Vaknade kl 4 imorse men lyckades somna om vid 6.30 o sov till ca 8.40 när mamma ringde o väckte mig...

När jag kom hem i lördags somnade jag i soffan kl 18 tror jag o vaknade kl 20 gick o la mig i sängen o somnade UTAN natt medicin o sov till 9.30 på söndagen (igår). Igår var jag oxå skit trött. orkade gå o lämna busskortet till mormor o ta mig till Hydro för att hämta mitt paket från Ellos... Sen somnade jag o sov i fleeera timmar.

Pratatde en stund med älsk igår. Ser fram emot lördag då han ska komma!

Idag händer nada förutom kör ikväll... Ska bli kul, måste bara hålla mig vaken, hmm.

Ja så ligger allt till.

Nu ska jag ta o titta på nån film, kanske äta lite frukost så småningom, e inte hungrig ännu...

Hoppas ni får en bra dag!

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0