The thing is here...

Kan inte hålla mig längre så jag talar nu om att JAG ÄGER EN DUBBELSÄNG!!!!

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli närmare 17 för då ska mammas kompis o hennes dotter komma o hjälpa mig "få ihop" den...

Den verkar ok, fick lite bär hjälp av hon som sålde den men dock lite knarrig så jag misstänker att den kommer knarra lite, men d gjorde min gamla säng oxå så d står jag ut med. Huvudsaken e att den e hel o går att sova i o det verkar den vara. Just nu står den i hallen. Kan inte bärga mig...vill bara göra iordning den o prov ligga den, hi hi!

Vi får väl se om jag blir nöjd med köpet när jag lägger mig i den, men d tror jag...

Bild kommer senare!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hejsan. Kul att du funnit en säng. Hoppas den är skön att slappa i. Kraam

2009-08-24 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0