Telefon problem...

Vaknade seeeeent. Mormor ringde o väckte mig 11.20 (oops)!

Gick hem till henne efter överenskommelse för att hjälpa henne med en sak med telefonen men d gick inte att fixa så jag får ta o ringa com hem imorrn o fråga de IGEN hur jag ska göra - gaaah blir tokig.

På vägen hem gick jag inom affären o köpte 1 mineralvatten, 1 cola zero o 1 yoghurt... Det e en sån dag idag..."Dricka i massor o smoothie -dag"
Ska ta o göra mig en jordgubbs smoothie snart, måste bara pusta ut lite.

Annars ska jag väl inte göra nått speciellt. Tänkte kanske ta o fixa i min ena garderob som ser ut som ett bombnedslag o lite senare ikväll ska jag pallra mig ut med Fröken Nova♥, hon vill verkligen ut min lilla tjej...

Emellan detta blir d väl att jag bara slappar, tittar på nån film osv... E så satans vaaaarmt. Kankse lägger mig i solstolen o solar senare när solen kommer till balkongen - vi får se...

HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG IAF!

KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0