Solat & Badat hela dagen!!!



Guud vilken härlig dag jag har haft på stranden. Solat o badat massor... Susana var med tills klockan 14 ungefär sen va hon tvungen att gå men d ville inte jag - så jag låg kvar o lyssnade på musik, rökte, stekte mig i solen, badade o bara hade det mys. Kom hem nu 16.30 ca...

Har precis duschat o smörjt in mig med AFTER SUN LOTION - har fått sån färg på hela kroppen (förutom där bikinin satt då) och jag har inte det minsta ont, nej för den här gången var jag duktig o smörjde in mig med solskydds kräm lite då o då... Nu hoppas jag bara att rodnaden försvinner o blir MER BRUN NYANS istället,  men d tror jag...

Nu tänkte jag se om det e nått bra på tv, annars tittar jag nog på en film...
Ska ta ett glas Loka o ta en cigg först bara...


Puss på er alla där ute!
(Bilder från dagen kommer lite senare - kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0