Sol & Bad igen imorrn då!

YES!!! Har precis pratat med Susana.Vi åker o badar imorgon o tar med oss matsäck o kaffe!!!

Guud va skönt d ska bli i denna värme!!

Annars har jag gjort videon till mamma men har ej lagt ut den på tuben än, det gör jag ju på hennes födelsedag. Den blev ok men jag e inte helt nöjd, hoppas hon förstår budskapet iaf...!

Sen har jag packat in mammas paket - 5 st blev det, trodde inte jag hade så många...


Tjuvkik i kassen!!!

Och så kan ni få se mina ballerina skor från second hand affären:


De ser sprillans nya ut, kan inte vara använda mer än en gång! Lite söta för endast 20 kr!!

Sen bjuder jag på denna video med min kusin från Norge, jag & Nova...lite dålig action från Novas sida dock men man kan ju inte vara på hugget jämt!



Kommentarer
Postat av: Annika

Är paketen till mig fniss =)

Snygga skor. kramen

2009-08-07 @ 12:23:52
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0