Snart bär det av mot Hallunda...

Om 20 minuter kommer min psykolog o hämtar mig...

Efter samtalet med henne MÅSTE jag hitta en present till mamma, har lixom ingen annan möjlighet innan lördagen, så hittar jag inget i hallunda får jag åka till skärholmen fast jag egentligen inte alls har nån lust, men vi får väl se. Jag tror jag hittar nått i hallunda faktiskt!

Nova har legat o sovit hela tiden sen jag gick upp nästan -hon verkar deppig min lilla snutta, eller så e d för att d e så satans varmt?? Aja får ge henne massor med kärlek när jag kommer hem igen!

Ha d gött everybody :D


Jag just nu,halsbandet jag visar fick jag i namnsdags present den 2:a augusti!! Gillar d skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0