Snabbt bara...

ett litet inlägg.



Jag lyckades somna vid 03.30 ca tror jag så jag har inte fått så mycket sömn inatt. Det blir att jag går o lägger mig tidigt ikväll, o jag ska göra allt jag kan för att varken somna på soffan eller stranden...

Det ser ju ut att vara ok väder så vi åker nog o badar :) Ska bli såå skönt!

Nu ska jag ta o börja fixa med lite saker, jag ska koka kaffe som vi ska ha med oss osv... Sen tänkte jag hinna få i mig en liiten frukost, för vi blir ju borta hela dagen (om d inte börjar regna dvs)...

VILL ÖNSKA ER ALLA LÄSARE EN TREVLIG FREDAG!

KRAM


(Fredrik, vi hörs via sms idag, eller hur?? Och imorrn får jag höra din röst i telefonen igen - ska kolla lite på väderprognoser  för nästa vecka när jag kommer hem. Tänker på dig, det vet du o längtar tills vi ses. Puss & Kram♥)


En nyvaken jag....haaatar mitt hår när jag vaknar så himla mycket. Värsta ruffset, hihi!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hejsan. Tycker ditt hår ser vackert ut. Hoppas du får en bra dag idag. Puss o kram

2009-08-14 @ 08:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0