Slut i kroppen & själen och ingen kör ikväll :(

Så här blev resultatet:




En 160x200 cm dubbelsäng - alldeles lagom!
__________________________________________________________________________________________

Har prov legat i den o den var mycket mjukare än min förra och den e mycket lägre än min förra oxå så d kommer nog ta ett tag innan jag vant mig vid de sakerna. Annars e det Mycket Väl Godkänt - hittills. Får väl ge ett fullvärdigt betyg imorrn då jag sovit en natt i den...

Och jag skippade kör repetionen idag för d har varit så stressigt o jag har fått ont i halsen...sen kom Helena med flickorna lite sent så jag skulle ändå inte hunnit dit, men d tar jag igen nästa vecka!

Nu ska jag BOKSTAVLIGEN tvinga i mig nån mat, har inte ätit nått sen 7 imorse... Gaahha!! Och sen väntar en varm o skön dusch!

Kl 21 e d CSI - det ska jag se. Ska ringa Marie imellan allt detta oxå. Det blir kryssning på fredag-lördag!!! Så kul!

Nää MAT NUUU BECKA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0