Sängen - MVG+

Gick o la mig ganksa prick kl 22 igår i tron om att jag aaaabsolut aaaldrig skulle kunna somna. Spelade Super Mario en stund, kanske 10-15 minuter - sen minns jag inge mer. Måste asså ha somnat FÖRE 22.30. Och när vaknar jag då - jo 3.30 PIGG!!! Fast med ont i halsen o täppt i näsan.

Men nu har jag drukit en varm kopp mjölk med honung så det känns bättre, ända problemet e att jag fortfarande e pigg...SUUUCK!!! Fast jag bara sovit kanske lite drygt 5 timmar - konstigt!

Borde väl gå o lägga mig igen o försöka få lite mer sömn, men jag tror inte jag kommer lyckas o nu e det bara 29 minuter kvar tills kl är 4.30 - o då e det ju morgon. Kan man ju säga, eller nått!!!



Men d e ju mörkt ute fortfarnade - kolsvart skulle jag tom kalla d... Uscha. Hösten o vinter har sina fördelar, jo visst, men jag tycker INTE OM detta mörker de årstiderna!!!

Som rubriken säger får sängen betyget MVG+. Så himla skön asså. Knarrar inte så mkt som jag trodde den skulle göra heller. Asså klart att den ger ifrån sig lite ljud men d e så man står ut - absolut!

Det e bara sååå boooooring att vara vaken så här tidigt, världen e helt tyst o död känns d som...Usch usch.

Tror seriöst att jag håller på att bli förkyld!!! I can feel it now!

Om ni föresten vill ha en FÖRE bild på mina GAMLA sängar får ni en här:



Ni ser att det e en "kant" i mitten av de, det e för att den bedrööövligt jobbiga tältsängen var mkt lägre än min andra säng trots att den stod på 6 st (2/ben) trä "stockar"! Vet inte vad jag ska kalla de. Mamma fick de av arbetsterapin för att kunna höja nån möbel eftersom hon då hade svårt att komma upp om tex soffan var för låg...

Nu kan jag ligga hur jag vill, i mitten oxå he he he!! O bara breda ut mig!!! Så j-la skönt!

Jaha då var kl 04.16...hmm...den kryyyper fram.

Ont i magen har jag oxå, dags för röda veckan vilken dag som helst nu, hoppas jag slipper den i helgen dock när jag ska på kryssning!

Ja nää nu ska väl jag göra nått vettigare än att bara sitta här. Om d nu finns nått vettigare att göra FÖRUTOM att sova då ra...

Kramisar till er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0