Ont i huvudet...

Vaknade ca 7.30... Men för en gångs skull lyckades jag somna i hyfsad tid igår.

Lena var här o vi tittade på film, hon gick runt 23 tiden, å jag var sååå satans trött. Gissar att jag somnade runt 23.30 - vilket e myycket bättre än 01.30 eller 02.30, antagligen därför jag vaknade tidigt idag...

Idag ska jag o Lena åka till morfars grav på förmiddagen o ikväll blir det bio - Drag me to hell ska vi se, huuua!!!!


Sitter o dricker kaffe ihopp om att morgon huvudvärken ska försvinna, känns som jag har en stor tung sten i huvudet, bläää.

Ja what else can I tell??

Aja, hoppas ni får en bra dag, jag tror jag kommer få det iaf :D

KRAMISAR



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej fina -

det var längesen



vill du ska veta

att du finns i mina

tankar <3

2009-08-02 @ 12:20:54
URL: http://nattasord.blogg.se/
Postat av: Annika

Var filmen bra?? Fundera på att se den själv??

2009-08-02 @ 15:01:09
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0