Omg, flera jävla timmar på denna blogg...

Det blev aldrig att jag följde med Lena till maxi, orkade inte... Sen när jag hade gjort om i bloggen hittade jag hur man på 2 sekunder gjorde det jag ville UTAN att behöva byta tema - så då kunde jag inte släppa det utan jag gjorde om allt FRÅN BÖRJAN!!!!

Säger ju att jag e craaazy!!!

Aja, nu e det gjort o jag e relativt nöjd, har ju ändrat på lite andra saker som ni kanske ser oxå?! Men det e lite kul o sitta o pilla o fixa med stilmallarna o kodmallarna - konstigt nog.
MEN ÖVNING GER FÄRDIGHET, KOM IHÅG DET!

Nu har jag iaf precis duschat, känns skönt. Skit kollade klockan nu, den e ju snart 22.00... Då ska jag nog sätta mig framför teven o försöka varva ner lite, blir alldeles hyper manisk av detta!!!

Vill iaf önska er ALLA en GOD NATT!

Vi hörs imorrn!


PUSSILUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0