Ny vecka, nya tag, nya mål & nya drömmar!



Vaknade strax före kl 9, fast jag har vaknat till typ tusen ggr under morgonen, först vid 5 sen vid 7 och 8...

Men nu e jag uppe iaf...

Idag ska jag tvätta kl 11-14, inge man ser fram emot men d e jävligt skönt när det e klart!
Sen ska jag eventuellt träffa E, men jag vet inte säkert - vi får väl se. Om jag ska vara ärlig så gör d inget om vi inte ses för jag börjar känna mig lite förkyld... Ont i halsen hade jag när jag klev upp bla.

Så jag ser gärna att jag bara e hemma sen när jag har tvättat o kurar ner mig i soffan med filt o en bra film o en kopp te!!!

Tänker inte fråga vad ni ska göra idag för d e ändå aldrig nån som svarar så nu ska jag sluta med det...

Men ni får ha en bra dag iaf...


Kommentarer
Postat av: alec

hoppas att allt är bra gumman..

krama om

2009-08-17 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0