Nu säger jag...



Har fått nästan 1 timmes extra sömn till. Gick o la mig o läste strax efter kl 6 o lyckades efter en stund somna om. Vaknade igen av oootroligt hemska mens smärtor, så jag tog en värk tablett o kröp ner igen men nu e jag uppe. Tabletten börjar nog verka nu känns d som, fast d fortfarande gör otroligt ont ibland. Kommer lixom som vågor. Kan tänka mig att de påminner om födslovärkar fast 1000 ggr mindre... Herregud o jag som nån dag vill ha många barn... Nää gör det så här ont får det nog bara bli några barn, ha ha!

Har egentligen inget kul eller vettigt att skriva som ni kanske märker men jag e rastlös o har tråkigt, så ja - då hamnar jag här!

Lyfte upp Nova o precis när vi kommer ut på balkongen landar en fågel på VÅRAT balkongräcke. Snacka om att vi alla 3 blev förvånade, både jag, Nova o skatan lixom "stannade upp" i några sekunder, men sen fick fågeln tillbaka medvetandet o flög i väg o då fick Nova fart. Ställde sig på kanten av madrassen som e där nu o luktade o jamade efter "pippin" som jag kallar de när jag pratar med henne. Ganska kul. För om jag säger "Nova - var e pippi" då går hon genast ut på balkongen o tittar o ibland pratar - min lilla gull unge! Vem sa att djur e korkade???!!!!


Har fortfarande på mig "morronrocken" jag fick av mamma för ett tag sen...japp!

Mamma ringer väl o väcker mig ca kl 9 som vi bestämmde igår... Vi ska till Second hand affären idag o kolla på lite saker. Jag behöver en ny radioklocka efter som min "gullunge" har varit sååå duktig att tugga sönder sladden till den gamla. Sen ska jag kolla om de har nån lampskärm o kanske nån billig kökslampa. De brukar de ha... Men vi får se! Vi ska ses där mamma o jag när de öppnar kl 11 o så tar vi nog en liten fika oxå! De har ju ett litet gulligt café där!


Va små mina flikkor va här... Jag vet ju inte hur stor Nellie hade varit nu men Nova har verkligen växt!
Mina tjejer, en änglaflikka i himlen o en här hemma hos mig♥♥♥


JAG SAKNAR DIG NELLIE :(
R.I.P ♥

Nu börjar värken i magen släppa så nu ska jag väl ta o börja så smått med morgon bestyren!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0