Lögn att kunna sova...

Blir gaalen på detta, bara för att jag vaknade tidigt imorse (igår), kl 5.00 så somnade jag i soffan när jag kom hem o sov i ca 3 timmar.

Och nu kan jag omöjligt somna... Har försökt sen kl 23.30, jag har läst o läst ännu mer. Gått upp o rökt, men inget har funkat.

Nu har jag druckit lite varm mjölk med honung o tittat på TV en stund, börjar känna mig lite sömnig men samtidigt e jag pigg känns det som.

Imorrn ska jag upp tidigt för jag o Susana ska åka o bada heeela dagen om d blir ok väder - så typiskt att jag inte lyckas somna bara för de där timmarna på soffan...gaahh!!!

Tror inte jag hinner skriva imorrn bitti innan jag åker så därför valde jag att skriva nu...

Ska nog försöka gå o sova igen...



Godnatt med er, hörs imorrn när jag e hemma igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0