Klara, färdiga ---> GÅ!!!

Ja nu tar älsk snart (kl 6.00) tåget från Karlstad! Han e i Sthlm kl 9.30 ca! Eftersom jag vaknade strax efter 5 imorse så tänkte jag försöka åka hemmifrån vid 7.30 så kanske jag hinner möta honom när han kliver av!!!

Det vore trevligt!

So here I go. Nu ska jag dricka kaffe. Sen blir d att äta frukost, sätta på sig ansiktet (sminka sig lite asså) och klä på mig de kläder jag ska ha!!!

Men jag har ju gott om tid kl e 6.00 nu...

JAG TROR O HOPPAS ATT VI KOMMER FÅ EN BRA DAG!

Vi får väl se vilka news jag kommer hem med, om jag kommer hem med tråkiga eller roliga eller inga speciella - vi får väl se.



Lyckades tyvärr somna med min "Britney Toffs" så nu kommer håret vara helt bedrövligt oxå, men med lite mousse o sådär ska jag nog få ordning på det!

Puss o kram på er

KLARA, FÄRDIGA -----> GÅÅ!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild på dig gumman. Lycka till ;)

2009-08-21 @ 00:10:21
URL: http://trixme.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

Når får vi höra hur det gick med älsklingen? Hoppas att allt blev jättebra och som du hoppades! Kram

2009-08-23 @ 11:24:56
Postat av: Carro

Åh vad kul. Hur gick det?

2009-08-23 @ 13:39:57
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0