Känslorna yrar och nu börjar hösten...

Jag vet inte vad som håller på att hända med mig och mitt liv. Men det känns som om det e bra saker...
Stopp, stanna tiden - jag hänger inte med. så känns det, samtidigt som det känns som om allt går vääldigt långsamt...
Känslorna yrar och jag snurrar med och njuter.... Och nu är det snart höst. Hösten 2009 - en ny start??!!




Kan iaf STOLT och GLAD tala om att dejten och träffen med Fredrik (min älsk o prins) gick jätte bra! Jag mötte honom på stationen på morgonen o vi spenderade den dagen med att promenera runt om i huvudstaden (som iofs resulterade i gigantiska blåsor under fötterna, men vad gör man inte för kärleken), vi gick o drack kaffe o myste på flera ställen o gick o käkade o hade det jätte trevligt. Vi stannade ett antal ggr pga mina fötter o satt bla vid vattnet o myste o kramades...


Och om ni undrar, ja jag tog kort på OSS tillsammans - men av respekt för min älsk så lägger jag inte ut de här ännu. Inte förrän han känner att det e ok...

_____________________________________________________________________________________________

På fredagen var jag i princip död - kände mig jätte förkyld o hade så satans ont i fötterna, så jag sov i princip bort hela den dagen....
_____________________________________________________________________________________________

Igår var d andra bullar. Jag skulle hem till mamma. Det slutade med grillning o surströmming o kräft skiva med typ tuuusen människor ha ha ha. Nää men många blev vi, 6 barn och 7 vuxna om jag räknat rätt? Det var jätte trevligt o tro d eller ej men jag SMAKADE PÅ SURSTRÖMMINGEN!!! Det spottade jag ut typ 2 sekunder senare, fyyy faaan va vidrigt. Finns bild bevis hos en som var där, hon skulle skicka bilderna...
Men maten o kräftorna var goda o det var trevligt sällskap med många gulliga o rara barn, och vi sjöng o barnen fixade med mitt hår o lovade att hon skulle göra min frisyr när jag ska gifta mig....(hmm tänkte jag då, ha ha ha)!!


Bjuder på dessa bilder från igår, har fler på min riktiga kamera men d går inte att föra över de bilderna för tillfället...
Jag ser helt sur o flinskallig ut o på andra kortet e jag o mamma!!!
____________________________________________________________________________________________

Ikväll har jag pratat med älsk igen, var så mysigt att höra hans röst, och han vill att vi ska träffas snart igen... Då ska vi antagligen spendera en dag hos mig så han får se hur jag bor och lite så, med promenader ner till sjön o så... Längtar redan!!!

I THINK I´M FALLING IN LOVE ♥



Kommentarer
Postat av: Annika

Så surströmming är inte mat? =) Var det verkligen så hemskt?

2009-08-24 @ 01:31:57
URL: http://trixme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0