Ingen säng idag heller??!

Ringde dit o de hade som jag redan förstod inte fått in nått nytt, men så gick jag in på blocket idag o där hittade jag en säng dock utan ben men d kan man ju skaffa billigt, så jag ringde o pratade med honom o han trodde d var nån som skulle komma o kolla på den men blev den inte såld skulle han ringa mig, och han sa att det gick o ordna så isf att HAN kunde köra den till mig! Vore ju skiiit bra isf!

Men vi får väl se... Tittade på ikeas hemsida o 4 sängben, likadana som den jag har kostar bara 175 kr... Men jag måste ju se om de passar men de flesta ben passar ju till de flesta sängar!!!

Aja, vi får väl se...

Ska ringa mamma o berätta detta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0