Ingen psykolog eller terapi...

Men garanterat praktik. Och terapi som fort som möjligt...det e fortfarande väntetid...

Hon hade inte tillgång till nån bil idag så d blir imorrn kl 11 som jag ska till min psykolog. Men hon hade iaf lite bra nyheter. Hon har pratat med min handläggare på försäkringskassan o berättat om att jag ska börja praktisera (alt börja terapin så småningom) men att jag inte kan ta mig nånstans eftersom jag inte har råd med busskort, o min psykolog sa att min handläggare sagt att det inte var omöjligt att jag kunde få hjälp med det från FK! Hon skulle bara kolla upp lite saker så hon o min psykolog ska höras igen...

Det var ju en liten god nyhet iaf.

Sen kom ett brev från FK. Det var beslutet ang min aktivitetsersättning och bselutet de har tagit e att jag FÅR HEL AKTIVITETSERSÄTTNING TOM MARS 2011! Puuh.
Men det ändrar ju infe min ekonomiska sitution nått för jag får ju exakt lika mycket pengar då som nu, men det var ju bra att de godkände det hela iaf!
Nu väntar jag bara på beslutet om bostadstillägg!
_______________________________________________________________________________________________

Och nu strax över kl 12 kommer mormor o ska hjälpa mig få ner mina gamla sängar i källaren i väntan på att nån förhoppningsvis kommer köpa de. Pallar inte att ha de stående här i lgh... Kan ju inte städa...grr. Hon kan ju inte hjälpa mig att bära nått lilla mormor men hon får agera dörröppnare - det e stor hjälp d oxå! Jag fixar att få ner sängarna själv, fick ju upp min dubbelsäng själv så d ska bli skönt!
______________________________________________________________________________________________

Nu har jag precis bakat LCHF bröd, så d luktar mums i hela lgh! He he he! Tagit fram köttfärs ur frysen har jag oxå gjort, ska göra en laddning köttfärs limpa senare idag, måste börja äta ordentlig middag, faan asså...



Pussiluss, nu väntar en halv ciggis på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0