Imorrn gäller det!

Nu har jag badat o fixat mig från topp till tå, bla både manikyr o pedikyr by myself då da...

Börjar verkligen känna att imorrn e det dags.

VI SKA TRÄFFAS!!!!

Pirrigt,roligt,nervöst,spännande - ja d e några av de känslor som bubblar inom mig!!!

Hur d än slutar hoppas jag att vi kommer ha trevligt - men d tror jag! Hoppas det iaf, och att det inte blir spänt och tyst utan att vi båda kan slappna av o prata o så...

Vi ska höras nu efter 20.00 nångång men det får inte bli för långt samtal ikväll för jag måste ha tid att kunna varva ner så jag får nån sömn inatt....

Jag tänkte på en sak, ser ni nån likhet med de här bilderna?

Britney Spears:



Jag just nu:



Lilla My:


Nånting säger mig att vi 3 har nått gemensamt på bilderna - frågan e bara vem som kom på den först. Mig kan man utesluta - men var d Brittan eller Lilla My??? Jag chansar på lilla my jag fast jag tycker min britney passar bättre i det, hihi!

Det var bara av en slump att jag tog de där korten på mig o så kom jag på "jag har en tyyypisk britney och lilla my toffs" så gick jag in på google o letade efter bilder på de med den frisyren. Tycker likheten e slående, ha ha ha!

Nää nu ska jag snart prata med älsk!

Om vi inte hörs mer ikväll så håll alla tummar o tår ni kan för mig imorrn, tack!

PUSSILUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0