Im back...

Den där smoothisen gjorde verkligen sitt!

Direkt efter diskade jag, messade Lena o frågade om hon har lust att följa med mig på en kvälls promenad med Nova (hon kommer 18.30),duschade en lång varm dusch och nu e jag mig själv igen. Godissuget e borta :D Jag känner mig relativt pigg o tycker d ska bli mysigt med en liten promenad runt husen o sen ev en film...

Men ikväll blir d att jag måste komma i säng tidigt...

Imorrn har jag en del saker att göra!!!

Ha en fin kväll allihopa!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: CARRO

Tack (sådär några veckor senare..) Har inte varit inne på bloggen förrens nu..



Jodå, allt är bra, bortsett från trötthet, värmeslag? och illamående.. =)



Hur är det själv vännen? Kram

2009-08-04 @ 23:39:20
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0