IIiihhaaaa!

Wiiiiieee IM HAPPY!!!



Japp e vaken nu, vaknade ca 5.45 tror jag...Gick upp vid 6.00. Sitter o dricker kaffe - mmm!

Eftersom jag var vaken så tidigt kollade jag om tvättiden kl 7-11 var ledig, men d var den naturligtvis inte... så jag får ta den tiden jag har - 11-14.00. Aja... Hade bara vart lite skönt att få d gjort men d e som d e!!!

(om ni undrar varför jag e glad så e d för att jag gått ner ÄNNU MER denna vecka)

Så nu ska jag väl ta o softa o vila medans jag kan...
kanske kryper ner en stund till o gosar med Nova eller spelar lite Nintendo lr nått - vi får se...

Hoppas Ni får en bra dag!

Hörs!



Bild från i fredags när jag var o badade, i brist på fantasi tog jag kort på himlen:D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej. Hoppas du får en bra dag. Kram

2009-08-10 @ 08:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0