Idag har jag fått saker gjort!!!

Medans jag hade tvätt stugan passade jag på att kasta MASSOR med "saker" (stolar) som jag hade både på balkongen och i källaren. Och vet ni vad jag hittade i soprummet! En jätte fin helfigurs spegel med glitter fast limmat runt kanterna så det ser ut som en ram!!!



Den sitter dock inte på den väggen jag VILL ha den för där e det betong vägg o då behöver man borra, men jag ska få hjälp med det av mammas körkompisar vid nått tillfälle fram över. Den kan hänga där den hänger tillsvidare! Jag blev iaf jätte glad att jag hittade den!

Sen så har jag pysslat här hemma oxå. Rensade o fixade i en av garderoberna i hallen. Ska kasta massor med gamla skor och så hängde jag in ytterkläder jag inte använder så ofta o ställde i ordning skorna så nu SER jag vad jag har, hade ju glömt bort att jag hade vissa saker....

När tvätten var klar vek jag in den på en gång (duktiga jag) o sen så har jag även bytt på sängen så ikväll kryper jag ner i en ren bäddad säng!!! Finns d nått mysigare?!

Har nyss pratat med älsk oxå... Det känns som våra samtal blir kortare o kortare :( Som om vi inte har nått o prata om längre, fast vi ändå har det. Och jag blir rädd att han inte tycker om mig längre o att det här inte kommer sluta som jag hoppas... Men nu e det iaf bestämmt att på TORSDAG SKA VI TRÄFFAS! Skönt att ha en bestämd dag att se fram emot. Jag hoppas bara att allt kommer funka och att de känslor han redan har väckt hos mig bara blir starkare, och naturligtvis att han kommer tycka om mig oxå... :P Men vi får väl se vad som händer - den som lever får se - brukar man ju säga!
JAG HOPPAS PÅ ETT LYCKLIGT SLUT (eller ska jag säga början) IAF!!!! ♥




Nu tänkte jag ta o titta på en film. Kl 21 e det CSI NY - det ska jag försöka se!

Imorrn blir det säng jagande för MIN del igen, utan mamma denna gång, men man vet aldrig jag kanske hittar nått då *hoppas*!!!!

Just d den 28:e åker jag ganska säkert på en kryssning med Marie o några till! Ska bli skit kul om det blir så!!! Ska nog ta o slå henne en pling nu kom jag på!

Ha d gött allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0