Herregud, nu e det höst...

Jag inser det även fast jag inte vill inse det... Varför? Jo, nu har allt dragit igång igen, Sverige verkar vakna till liv. Min syster har börjat 6:e klass och ikväll börjar jag sjunga i kören igen - 1 repetionen för HÖSTEN som d så fint heter. Gaaah jag vill inte att sommaren ska vara slut, men ändå kan jag inte vänta o se vad o om hösten har nått speciellt att bjuda på för mig...


Soluppgång i förorten...
_______________________________________________________________________________________

Idag kl 11 har jag tvättis. Har faktiskt nästan ingen tvätt alls men tänkte ändå passa på. Kan alltid tvätta kuddar + täcket eller nått!!!

Sen som sagt ikväll 18.45-20.10 e det första kör repetionen för hösten. Ska bli så kul att få börja sjunga igen!!! Ser verkligen fram emot det!

Vaknade kl 5 imorse o gick då upp efter att ha vaknat varannan timme hela natten, sovit så oroligt av nån anledning. Kanske skulle d vara lättare att sova om jag hade min älsk bredvid mig??!!♥

Gick crazy med mobil kameran för en stund sen, så här kommer lite Nova-bilder:






Mamma ÄLSKAR sin lilla Nova flikka ♥♥♥
___________________________________________________________________________________________
Nu har jag precis druckit upp första koppen kaffe. Tänkte gå o ta en till o röka en ciggis till. D måste jag köpa idag oxå, cigg asså. Svårt när man inte har pengar typ, aja, d löser sig på nått sätt...

Hoppas ni får en bra dag iaf!



PUSSILUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0