Hepp hepp!!!



Ja nu har jag äntligen bestämt mig för att inte åka till skärholmen innan psykologen, utan jag tittar i hallunda om jag hittar nått annars åker jag till skärholmen efter besöket med henne... hon kommer strax innan 13.00 o klockan e snart 10. Jag känner verkligen inte för att stressa, därför gör jag så...

Om ni undrar vad jag pratar om så e d så att mammsen fyller år på lördag o jag ska köpa nån present till henne (såklart)!

Vaknade ca kl 9 ap trött men låg kvar o drog mig i sängen en stund innan jag gick upp. Men nu e jag uppe, har fått i mig både koffein o nikotin så nu börjar jag vakna...

Jag lyfte upp Nova förut som såg jätte lessen ut o dirket började hon spinna, så jag satte mig i fotöljen o gosade med henne en stund, oj oj oj vad det kan vara skönt att bli gosad med tyckte hon, dregglade som bara den (hon gör det när hon e trygg o tycker nått e skönt), men efter en stund räckte det o hon hoppade ner...

Nu ska jag bara pyssla lite här hemma, äta frukost, bädda sängen osv osv...

Hörs senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0