Hemma en stund

Nu har jag maten i ugnen, det blir köttfärslimpa idag...o ja e såå hungrig att jag dööör, he he. Maten e väl klar om 20 minuter ca...gaahh.

Var iaf hos psykologen o det blev en hel del tårar o ännu mer tårar och prat om inläggning, men i det stora hela var d väl bra att jag träffade henne, fick medicinerna oxå...

Sen shoppade jag loss i centrum. Hittade mycket riktigt en del presenter som jag tror o hoppas mamma kommer bli liiite glad för iaf... Köpte även en ny kattsands spade, duschvantar, 1 plastkanna med rosa lock o en ny leksaksmus till Nova... d e ju billiga där. Allt jag handlade typ 20 saker nästan gick på ganska prick 200 spänn...

Ja, så nu har jag då 170 spänn kvar tills den 19:e...kuuuul...

Senare ikväll ska jag till maxi med lena. hon ska köpa en sak till mormor o jag ska väl köpa lite mjölk osv... o cola light 1 flaska ska jag unna mig,lite billigt bubbelvatten, kort till mamma (glömmer alltid det) ja så ungefär, men d blir nog inte förrän runt 20 tiden skulle jag gissa...

Åhh nu har d gått 5 minuter, snart e middagen klar... ska sätta på lite kaffe nu.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0