Hej allihopa!!!



Idag e en bra dag - tror jag, hoppas jag...

Kunde omöjligt somna igår kväll, gick o la mig strax efter 23 men fick gå upp flera ggr för alla tankarna bara snurrade i huvudet på mig. Vilka tankar det var säger jag inte...
Efter att ha drickit en kopp varm mjölk med honung gick jag o la mig o läste, sen kunde jag somna - då var nog klockan 03.00 nånting.

Ändå så vaknade jag gaanksa tidigt idag - 9.45!!! Och jag känner mig faktiskt ändå utsövd.

Idag ska jag till psykologen, hon kommer o hämtar mig 12.50 eftersom jag som vanligt inte har nått att åka på...usch vad jag skäms, men hon säger att det e ok för hon tycker d e viktigt att vi träffas...

Sen får jag se vad som händer...

antagligen blir det lite pysslande med papper här hemma. Måste fylla i ny ansökan om bostads tillägg!!

Mamma ringde nyss o vi pratade ap länge så nu måste jag sluta skriva här o börja med dagens bestyr!

Ha d super allihopa!

KRAMISAR<3

Kommentarer
Postat av: alec

hej tjejen.. hm ja det är sådär med mig, alldeles för mycket som försigår överallt i min kropp själ och huvud.. hur är allt med dig då?



krama

2009-08-12 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0