Heej här e jag!

Sorry för dålig uppdatering, har helt enkelt haft för mkt att göra för att hinna blogga.

Vi var på bio i söndags o den var jätte bra, plus poäng för att den både fick mig att hoppa till av rädlsa och skratta ett antal ggr!!!

Igår så storstädade jag lgh o sen på eftermiddagen åkte jag o E o badade, var jätte skönt i vattnet. På kvällen kom Lena o vi tittade på film både på dvd o på tv, o så busade hon med Nova som blivit hennes bästa kompis :D

IDAG har jag varit med mamma + syster på second hand affären och shoppat...eller det mesta FICK jag av mamma... Men de e såå billiga där o man kan verkligen göra fynd - vilket vi gjorde.

Resten av dagen idag ska jag inte göra nått speciellt. Ska tvinga mig ut med Nova lite senare o bjuda hem Lena en stund kanske oxå...

Här kommer lite bilder!!!





På stranden o min kusin Lena med Nova igår :D


Mina fynd idag - 3 lampor och en bok. Sen fick jag ett par jätte söta o fräscha ballerina skor oxå men de håller jag på att tvätta just nu så de får ni se sen kanske :)

OCH SÅ BJUDER JAG PÅ DENNA VIDEO, OXÅ FRÅN IGÅR. VI FICK BESÖK AV NÅGRA FLUGOR - NI SER HUR NOVA AGERADE DÅ,HIHI♥



Ha d bra, nu ska jag göra nått käk o dricka kaffe o softa en stund innan det bär ut på upptäcksfärd med Novis!!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0