Har tråkigt...

Klockan är: 13.51
Ditt namn: Rebecka
Födelseår: 1985
Ditt födelseställe: Huddinge Sjukhus
Spelar du något instrument: Nej
Ligger Skåne i Sverige: Ja såklart...
Har du några danska släktingar: Nej!
Dina första tankar när du vaknar: Är d redan morgon? vad e klockan?
Är du hungrig: Nej.
Vart befinner du dig just nu: I vardagsrummet
Vart bor du: På röda linjen
Är du singel: Njaaaeee vet ej båda ja o nej :P
Vilket land kommer du ifrån: Jag är född i Sverige, men har bland annat norska och polska släktingar.
Din mobiltelefon: Samsung U900 Pink
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: Aqua - Be a man
Antal timmar sömn inatt: ca 9
Vem är snyggast: Britney!
Vem vill du ha just nu: Min älskling :P
Höger eller Vänsterhänt: Högerhänt
Sängdags: Allt mellan 22-24
Brukar du svara på kontaktannonser: Haha, näää
Åsikt om jultomten: Mysig tradition, synd att man inte e barn längre...
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Cecilia
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Om jag blev en pojke: Ole Daniel Margido
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi, mycket godare.
Mjölk i kaffet: yes
Sjunger du: Hell ya, föör mycket om du frågar mina grannar kanske...
Har du varit kär: Yes
Är du kär nu: Mmm kanske d du!
Den starkaste du vet: Beror på vilken styrka - mental eller fysisk?
Vill du gifta dig: Ja!
Kommer du överrens med dina föräldrar: Njaaa
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Med djur
Din hårfärg och frisyr: Ljusblont och jag har uppsatt hår.
Skorna du hade på dig idag: Mina jympa dojjor
Kläder du hade på dig idag: Svarta nike mjukisar o en t-shirt
Vad har du på dig nu: Samma som ovan
Favoritfärg på kläder: Svart o grått
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Eeeh nått snyggt o dyrt kankse?
Har du rosa kamouflage-kläder: ja en sådan pyjamas faktiskt
Tatueringar du har: Jag har inga, men jag vill ha flera...
Piercingar du har: Öronen o en mousch (stavning?)
Har du glasögon: Ja när jag ser på tv
Hur ser din plånbok ut: Grå rosa
Din perfekta Pizza: Vesuvio
Favoritårstid:  Vår
Favoritmat och dryck: snabbmat om jag åt d annars husmans kost. dryck väljer jag nog cola light eller mineral vatten
Favoritämne i skolan: Daahhh 10000 år sen jag gick i skolan juue
Choklad el. vaniljglass: CHOKLAAAAAD
Gillar du när det åskar: Ja, det gör jag faktist!
Vad köpte du senast: Frimärken o ett kuvert
Hur svarar du i telefonen: Hallå eller Rebecka
Hur svarar du i mobilen: Samma som ovan
Vem ringde senast till dig: Mamma
Sov du ensam inatt: Yes. Om man inte räknar med Nova
Ätit sushi den senaste månaden: Näää
Blivit slagen den senaste månaden: Haha nej.
Klockan nu: 14.04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0