Halleluja, ännu en morgon!



Yees, jag e vaken. Vaknade kl 05.30 faktiskt...skitski asså.

Men det e ganska skönt för nu kan jag gå till maxi tidigt, helst tills de öppnar, innan det blir föör hett ute. Skulle bli 26 grader här idag, puuhh.

Kan faktiskt säga att jag längtar för en gångs skull till hösten o liiite till vintern!

Ja annars har jag inget speciellt på programmet idag förutom maxi handling som aldrig blev av igår...
Ska packa in mammas paket oxå så jag har det gjort...

Men i stora drag får nog detta bli en slappar dag... Kankse ska försöka ta ut Nova lite sen oxå??!!!

Ja som ni märker har jag inte så mkt att skriva just nu, därför slutar jag nu!

PUSSILUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0