Grillning snart igen då, men det hör sommarn till!



Nu ska jag gå upp för alla miljarders backar snart upp dit vi ska grilla...ser fram emot grillningen men inte backarna - ha ha ha! Men d e bra, för vågen måste fortsätta peka neråt nu så lite extra motion dör man aldrig av!

Pratade nyss med mamma, hon hade köpt majskolvar oxå som vi ska grilla o ha smör o salt på - finns d nått annat ord än MUMS?!

BTW, lagom tills Lena kom igår o vi skulle titta på film gick min dvd sönder - just great, MEN som tur e så har jag ju min Playstation så den får duga sålänge, det enda jobbiga med den e ju att man inte har en fjärrkontroll - but I will survive.
Om jag ska lägga ner några som helst pengar framöver e det på mina skulder, o ja mat såklart.

Och mamma har lovat mig att hon ska köpa en säng till mig snart, en till som e 90x200 asså. För jag har ju bara en sån o sen min rangliga tält säng på 80x200, så snäll hon e lilla mammsen.
Med BETONING på lilla - hon har försvunnit, finns inge kvar av henne. Hon har gått ner ca 95 kg på 2 år med denna kost vi äter! Thats gooooood.
I am proud of my mommy ♥

Ja, så jag hoppas på att jag ska kunna hålla mig på banan oxå så jag oxå kan gå ner i vikt - det ser ju ut att gå bra hittils. Idag e det dag 20 sen jag började, tänker inte tala om HUR mkt jag gått ner ännu, men jag kan tala om ATT jag har gått ner i vikt iaf :D

Nää nu får jag sluta skriva blaj blaj.

Hej då bloggen, hörs KANSKE senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0