Grillning, prat, mys med vänner och älskling!

Godmorgon bloggen o alla läsare :D

Igår hade jag det jätte trevligt, det blev od mat och dricka med mina vänner :D
Älskling ringde oxå så jag fick prata med honom oxå ♥

Idag vaknade jag ca 8.40. Gick upp o fick nästan på en gång ett trevlig GODMORGON SMS från min prins, så jag ringde upp honom o vi pratade över en timme - myyys♥ Vi ska höras ikväll oxå...!!!

Sen så bäddade jag sängen o skulle precis börja med frukosten o då ringer mammsen, pratar en stund med henne, så nu tänkte jag att jag slänger in ett blogg inlägg INNAN jag äter frukost osv...

Har fått i mig 2 koppar kaffe oxå!

Hoppas allt e bra med er!

Idag ska jag ev (hoppas jag) träffa Marie igen. Vi kanske inte hittar på nått speciellt men det e kul att bara sitta och snacka lite hemma hos nån av oss, så jag hoppas hon vill,orkar o kan ses en stund!
Ska väl ta o slå henne en pling sen när jag e klar med allt!

Nää nu e det frukost o sen en dusch som gäller!

Vi höres!

KRAM PÅ ER!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt gumman att du träffat någo liten prins :)



till mig sa dom att man ska vara "drog" fri när man går i den här sortens terapi :S men men



det går säkert bra hoppas jag..



kram alec

2009-08-16 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0