Goood förmiddag folket :D

Ja jag har ganska nyss vaknat. Känns som jag har sovit jätte gott inatt, känner mig verkligen utsövd...

Idag ska jag träffa mamma o 2 av hennes vänninor. Vi ska till en affär o kolla på lite saker, bla se om de har en säng till mig :D Håll tummarna!!! Skulle vara så skönt att slippa den j-la tält sängen som jag har som extra säng, den e hopplös... Om jag får en riktig säng till kan jag sova ännu skönare o behöver inte vara orolig om nån skulle vilja sova över nångång... Asså det går ju o sova i tältsängen oxå, det gör ju min syster när hon e här men det e ju inte så kul... Ungefär "Hej o välkommen - du får sova i min 80 cm breda tältsäng som står på träblock för att den ska bli lika hög som min säng, men som sagt - VÄLKOMMEN"!

Nää d känns inte så bra! Så nu gäller det att de har en ok 90x200 säng för inte så dyrt pris - som sagt håll tummarna!

Min dröm e ju att kunna köpa en säng ram sen till båda - så jag får en RIKTIG dubbelsäng, men som vanligt så fårdet nog vänta. Äger ju typ 25 kr tills den 19:e då jag får pengar igen... Så det e ju inte så troligt att jag kommer kunna köpa en sån inom de närmaste åren :( Buhhuuu!!!

Nog pratat om sägar, varför pratade jag så mycket om d nu för?? Aja!

Efter det får vi se vad som händer, mamma o hennes kompisar ska hem till mamma o fika o jag tror inte de vill ha med mig...ha ha ha. Men vi får väl se. Får jag plats i bilen kanske jag får komma med, annars går jag väl hem igen...

Sitter o dricker första koppen kaffe nu - mmmmmums!!!

Det skulle ju bli regn hela dagen idag men ännu ser d inte ut som d har regnat nått, om jag hinner så kanske jag tar med min lilla tjej på en prommis ut, då kanske hon slutar skrika. Hon står verkligen i hallen (speciellt när jag ska gå o lägga mig) framför dörren och skriiiker: Maaaaaaaoooooooooooo! Min lilla sötnos. Ibland undrar jag om hon verkligen e kastrerad men d e hon ju, d har jag ju kvitto på!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Igår kväll satt jag ju som sagt på balkongen med laptopen o chattade med Fredrik. Känns jätte bra! Bara lite synd att han bor så långt bort... Han bor i Karlstad, så d kanske inte e jätte jätte långt bort men en bit e d ju...
Känns som vi har fått jätte bra kontakt under de här 2 kvällarna vi har "pratat" - i flera timmar! Det e så kul att "träffa" en kille som verkar seriöst intresserad av att få veta mer om mig, ställer bra frågor osv. Och inget snusk what so ever. Såå skönt!

(Fredrik, varför har jag inte träffat dig förut undrar jag ingen... Var har du hållit hus så som jag har letet efter en kille som Dig!!! Vi hörs ikväll som vanligt hoppas jag :D Kram)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och jag skulle nog egentligen behöva städa här hemma, men d e ju såå jobbigt när d e så satans varmt... Så jag tycker d vore helt ok om det kom lite regn OCH blåst - så kan jag passa på då!!!

Ja nää nu ska jag väl ta o göra nått vettigare än att sitta här o skriva, undrar om det e nån som läser överhuvudtaget... men men.

Just d, har lite bilder o filmer från igår när jag o E var o badade. Hon filmade o tog kort på mig den jäkeln... Vi får väl se om jag lägger ut nått här - har inte tittat på de ännu, men vi får se... Usch, tror inte jag vill lägga ut nått på mig i bara bikini... Då skrämmer jag väl bort er alla ha ha ha ha!!!

Ska ta o kolla igenom de sen, kanske nån e lite harmlös så kan jag lägga ut den...!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Så här blir mitt hår VARJE jäkla natt bara för att jag envisas med att sova med toffs - kan absolut INTE sova med utsläppt hår. Då vaknar jag flera gånger av att jag har HÅR överallt - i munnen, ögonen - det kliar i nacken osv osv...

Mitt i-lands problem no 1!!

HA EN BRA DAG EVERYBODY,

OCH HAR DU KOMMIT ÄNDA HIT NER SÅ TYCKER JAG DU KAN SLÄNGA IVÄG EN KOMMENTAR - SÅ GÖR DU JU MIG GLADARE NÄR JAG VET ATT NÅN LÄSER OM MITT OINTRESSANTA LIV!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hejsan. Hoppas du haft en bra dag idag. Längtar efter dig. Kraaam

2009-08-11 @ 10:50:53
Postat av: Therese

Hej! Skulle bara säga att jag läser din blogg ibland! Du verkar må lite bättre, det är bra!

2009-08-12 @ 11:37:40
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0