Godmorgon och kärlek!!!



Vaknade PRICK kl 05.00 nu idag. 25 minuter sen, herreguuud säger jag bara jag blir gaaalen på min sömn, att den ska vara så olika från dag till dag...
Men jag somnade super gott o ganska tidigt igår. Gick o la mig ca 22.30 läste lite o jag somnade nog runt kl 23.00.
_____________________________________________________________________________________________
Till min prins: Det var underbart att prata i telefonen med dig igår. Att äntligen få höra din röst, var jätte mysigt. Pirrar så i min mage och jag måste erkänna att jag tänker på dig det första jag gör när jag vaknar, och det sista jag gör innan jag somnar. Det måste väl betyda att det här e nått speciellt?! Jag längtar så tills vi ses, tills du kommer till Sthlm, och jag får ge dig en bamse kram hjärtat. Du e för go, tycker redan så mycket om dig och det vet du, eller hur Fredik??!! Puusss o kraam på dig min prins ♥
_____________________________________________________________________________________________

Idag måste jag ringa tandläkarhögskolan och boka tid, det e verkligen på tiden måste jag säga!!

Sen så ska jag & mammsen nog hitta på nått, vi får väl se vad det blir. Antagligen så kommer hon hit o så tittar vi på en film som jag länge velat att hon ska se o äter middag tillsammans, det skulle vara mysigt, men vi får väl se.

Verkar just nu se ut som det ska bli liite finare väder än på ett par dagar men det stod att det skulle regna idag oxå när jag tittade på vädret igår, men de verkar ju ändra sig ofta så man vet ju aldrig...



Ser jag lycklig ut? Jag tycker att jag kan SE i mina ögon, det jag känner i magen... Det där lilla pirret av förväntningar, förhoppningar och lycka. Är jag värd detta som har hänt mig? Är jag värd att få höra att nån tycker om mig? Att min prins säger hjärtat till mig, är jag värd det...?

Ja nu kommer mitt dåliga självförtroende fram igen. Jag antar att alla e lika mycket värda att få vara med om det, men JAG!

Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det, och nu e jag mitt i det, och jag älskar varje minut av det!!!
Du är verkligen min prins Fredrik, du har nog kommit för att rädda mig...!!!

____________________________________________________________________________________________

Ok, vänner,, vill oxå tacka er alla som har varit inne på min sida o förhoppningsvis läst. Och ett extra STORT TACK till er som har kommenterat.

Det e lixom som ett extra plus, men det lilla pluset gör mig jätte glad måste jag säga!

Och dra er inte för att skriva en kommentar, det behöver inte vara nått märkvärdigt, kan ju vara "Ha en bra dag" eller ni kanske har några frågor om nått? Ställ de isf, jag svarar så gott jag kan!

Nu ska jag dricka upp mitt morgon kaffe, sen kryper jag nog ner en stund o gosar lite med min bäbis♥ Hon har fått väldigt lite uppmärksamhet de senaste dagarna så hon e lite mammig just nu!

Men ha en super bra dag allihopa, det ska jag iaf försöka ha!

MÅNGA KRAMAR



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej B. Ser att allt är underbart med dig.. Kul att du har träffat någon som du verkligen tycker om och som tycker om dig tillbaka. :) När ska han komma till Stockholm då? Då får du ta jäättemånga bilder och lägga upp? Vill ju se din prins.. Nej, nu måste jag ut med Grus. Ta hand om dig. Kram

2009-08-13 @ 08:38:26
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Annie

taack så mycket! :D



Ja, jag har kollat upp det, det blir inte förrän om 3 veckor!!! Han har annat jobb dom kommande lördagarna :( Allt bra med dig?

2009-08-13 @ 09:16:16
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0