Fan...det var så nära...!

..Att jag fick tag i säng men till slut sket d sig ändå "Ring imorrn när vi öppnar så vet vi om vi har fått in nått nytt!" sa de innan jag snopet gick därifrån för andra gången idag.

FAAN FAN FAN FAN, GRRRRRR VA ARG JAG BLIR!

Försöker tänka som mamma säger att jag ska tänka "Då var det inte meningen att du skulle ha just DEN sängen - det finns en mening med allt"!

Jovisst gör d det, men jag vill ha ny säng nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

_______________________________________________________________________________________________

Över till nått annat. Till här o nu helt enkelt - jag får acceptera att jag inte fick nån säng just idag (även om d e lättare sagt än gjort).

Fick middag hos mamma när jag var där o hämtade pengarna till min då blivande säng (grr igen) så det behöver jag inte tänka på att göra.

Däremot ska jag ta en låååång dusch nu o hoppas på att besvikelsen lägger sig...

Håller tummarna för ett positvt besked när jag ringer dit imorrn!!

Ska göra kaffe oxå, e sugen på d...

Men först dusch...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0