....!....



Jag måste säga att jag sovit gott inatt! Det gick bra att somna o jag har sovit hela natten utan problem - sköönt. Men ändå känner jag mig trött. Har små ont i halsen o undrar om jag kommer bli sjuk... Please inte nu säger jag bara!

Sitter o dricker kaffe, mums som vanligt!

Idag ska jag bege mig till äffären o kolla om de har nån säng åt mig, utan mamma - hon kunde tyvärr inte följa med idag. Men jag satsar på att vara där tills de öppnar kl 11.00.

Sen måste jag försöka få tag i min psykolog oxå... ringde dit igår men då var hon inte där men de skulle lämna en lapp!! Aa vi får väl se...

Nu måste jag ta o sätta lite fart här, ska bädda sängen, äta frukost, ge Nova mat m.m m.m...

Men håll tummarna att jag hittar en bra säng!

Pussen o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0