Diskat, duschat o fixat här hemma...

Men jag har ännu INTE kunnat släppt d där med sängen. Det e d enda jag går o tänker på o en sak till..

Jag o älsk ska höras runt 20 ikväll, ska bli mys att höra hans röst igen :D Imorrn e det sista dagen innan vi träffas IRL!!! Pirrigt och nervöst såklart, men mest kul, roligt o spännande :D
Hoppas det blir en bra dag vi får tillsammans i stan ♥

Jag vill göra nått för att kunna trolla så när jag ringer imorrn så har de nått av de alternativen jag väljer mellan när d gäller säng köpet... Men jag inser ju att jag TYVÄRR inte kan trolla, det blir som det blir. Har de inget imorrn heller får jag vänta tills nästa tisdag - grrrrrr va arg OCH besviken jag kommer bli då. Försöker intala mig själv att de KOMMER HA FÅTT IN NÅT IMORRN!

Men jag e rädd att jag bara gör mig själv ännu mer besviken eftersom d e stooor chans att d inte har hänt nått nytt...

OK jag ska sluta tjata om den jävla sängen, blir trött på mig själv oxå!!!

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett o lägga mig i den SÄNGEN jag har o vila en stund, har börjat få sån huvudvärk på kvällarna... dont know why...


Ser helt vettskrämd ut juue, men jag bjuder på den ändå :)

PUSSILUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0