Chatt, telefon snack och duschat...

Ja tidigare ikväll chattade jag med en kille som verkligen verkar vara JÄTTE GULLIG och snäll. Och för en gång skull verkar han vara seriös oxå.
Det var jätte trevligt att "prata" med dig F, hoppas vi hörs igen snart!
(Du vet vem du e om du läser detta :D)

Sen har jag pratat med mamma en stund. Hon har vart på bio med syrran o hon ska ringa o väcka mig imorrn eftersom jag har tvättstugan!

Sen ska jag & E åka o bada - ska bli såå myys, o förhoppningsvis blir jag ännu brunare!!!

Nu e jag ny duschad, har haft lite fotvård på mig själv o body peeling i duschen, super skönt!
Och förut bytte jag sängkläder så nu ska jag strax krypa ner i den reeeena sängen o sussa!

Ska väl titta lite på dumburken först :)

Ha en bra kväll & sov gott alla som läser detta!!!

LOVE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0