Bjuden På Middag Ikväll!

Kanske ska jag till Marie kl 19 o äta middag. Hon var hemma hos mig en stund förut sen gick vi till maxi o jag följde med henne hem, men så blev hon lite trött så jag gick hem o hon sa att jag e bjuden på middag hos henne kl 19 ikväll. Ska ringa henne om nån halvtimme bara för att höra att hon e ok... Hon var väldigt trött när jag gick stackarn så jag förstår om det inte blir nått, men jag skulle iaf ringa...

Vi får väl se...

Själv känner jag mig oxå rätt "mosig" i skallen, lite lätt illamående osv (brist på ordentlig mat kanske)....
Lite lätt ångest men jag vet ju varför så d går nog över!!! Ingen fara på taket ännu inte :D


Nu ska jag gå o dricka lite kaffe så jag kanske piggnar till...

Bjuder på denna:



Gulligare kan d väl knappast bli...?!


Ha d!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0