Bad, sol, hårfärgning och handlat...

Jag har orkat med otroligt mycket idag trots att jag bara sov 4½ timme inatt.

Var o badade


(klickbara bilder)





Sen har jag handlat, en del av d tänker jag inte tala om av olika anledningar (hihi) o det andra var yoghurt, ägg o mjölk.

Och så har jag ju färgat håret nu på kvällen oxå. Så här ser d ut när d fortfarande e lite fuktigt:


Vette sjutton vad jag gör för min, men håret e ljust AS HELL(or heaven)!!!

Det kanske ser lite konstigt ut på bilden men i verkligheten ser d bättre ut, älskade denna blonderingsfärg - ska köpa nästa gång oxå!!!

Nu börjar tröttheten ta överhanden så jag ska bara ta o titta lite på Tv en stund, sen tar jag mina natt meds o går o sover.

(MARIE OM DU LÄSER DETTA!
SAKNAR DIG, DU KAN VÄL HÖRA AV DIG....KRAAAAM)

Men ha en toppen kväll alla trogna o icke trogna läsare!

Så hörs vi nog imorrn!

PUSSILUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0