Ännu mer utgifter...

Ska börja betala av till Inkasso varje månad 200 kr. Sen imorrn ska min godeman ringa min handläggare på FK o göra upp en betalningsavplan för skulden jag har till de oxå. Så det kommer bli minst 500 kr extra jag ska ut med varje månad.

MEN D E BARA ATT BITA I DET SURA ÄPPLET, THATS IT...

Funderar på om jag ska ta o städa nu men nää jag orkar inte. Jag gör d imorrn när Susana kommer, så får hon vara ett socialt stöd åt mig under tiden...

Borde fixa med lite papper oxå som ligger här o där o dräller men inte ens d orkar jag. Var som om luften försvann från mig nu. Vill bara gå o gömma mig under täcket o nästa gång jag tittar upp ska alla problem vara lösta.
(men jag vet att verkligheten inte funkar så)

Nää jag tar väl o läser lite eller nått. Ska ringa Marie senare ikväll för att bestämma närmare om imorrn...

Pussiluss på er


Bild från nyårsafton 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0