What a day!!!

Vid 13.30 gick jag o Marie en låång promenad ner till Flottsbro (stranden) och där la vi oss på bryggan o lyssnade på musik o bara njöt av solen. Jag badade tom fötterna...hihi.
Sen begav vi oss tillbaka, mötte Anso, gick hem till mig där jag bytte om till lite varmare kläder. Därefter gick vi till Ica maxi o handlade o sen följde jag med Marie hem där vi, eller mest Marie, gjorde i ordning maten för - YES, det var grill dags igen.

Sen grillade vi och åt gott. TACK SÅ MYCKET ÄN EN GÅNG MARIE & ANSO FÖR MATEN :D

Men klockan gick och det blev kallare o kallare så tillslut packade vi ihop allt o gick hem. Var hemma ca 20.45.

E sååå sluut, trött asså. Men ändå har jag diskat, gjort ren Novas toalett, fixat o trixat och så tog jag även en låååång skön vaaarm dusch.

Så nu ska jag ta o röka natt ciggen o sen äntligen krypa ner o sova...

Kan även tala om att jag o Marie har sett ca 100 grodor, en orm, 2 änder,tussilago och: VI HAR SKRIKIT VÅR-SKRIK!
Så nu e det vår :D


Tog massa bilder o förhoppningsvis får ni se de snart:D

Men här e jag nu iaf:


Död o trött...

Godnatt med er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0