Usch fy faan...

vilken heeeemsk SKITIG micro jag fick hem. Ja, om ni trodde att jag hade KÖPT EN NY så hade ni helt fel - jag e som sagt riktigt fattig så det finns inte på världskartan.

Nää utan det var mammas körkompis granne som jag fick den av - levererad med jag vet inte HUR MÅNGA ÅRS MATRESTER OCH FETT!!!! BLÄÄÄ!
Men nu har jag iaf fått bort allt löst skit (mat).
Men den e ful oxå - vit MED GULA KANTER, och nä faktiskt inte av smuts utan d e den riktiga färgen.
Men innuti asså, bläääää - ALLDELES KNALL GULT AV GAMMALT FETT FRÅN MAT.

Så nu blir d såhär:

Tack vare mitt favvoprogram RENT HUS ska jag ge den 1 chans imorrn, ska göra som de har tipsat om hur man ska göra rent en micro - nämligen:

SÅHÄR!


Upp till bevis Marlene och Marie-Louise.

Ja jag har tagit bilder på den men jag skäms alldeles för mycket att lägga ut de...iaf just nu.

Vi får väl se hur d blir, jag provade den iaf och den funkar ju, så i VÄÄÄRSTA FALL kanske jag behåller den ändå tills jag får råd att köpa en NY OCH FRÅSCH (och kanske lite snyggare tom)...

Aja.

Nu tänkte jag ta mina sömnisar o gå o knoppa.

Vi höres imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0